פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גלעד גרציאני | 16:35  04/03/07
שלום. אני מתלבט האם להתחיל ללמוד ארכיטקטורה. ההתלבטות היא בגלל המצב בתחום (כמעט ואין בכלל עבודה, וכשיש השכר מאוד נמוך) שמעתי על הרבה שסיימו אפילו תואר שני ועדיין לא מוצאים את עצמם. בנוסף זה תואר מאוד ארוך (5 שנים מאוד עמוסות) ואני פוחד שבסופם הם יהיו בגדר 5 שנים מיותרות. זה די מתסכל, כי זה בערך התואר היחיד שבאמת מעניין אותי. ואני גם לא בטוח שאני כל כך יצירתי בשביל זה. מה את ממליצה?
גלעד גרצאני | 16:36  04/03/07
למה המבחן התאמה למקצוע שיש באתר לא עובד לי ? זה מעלה לי "דף שגיאה"
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:41  07/03/07
גלעד שלום לדעתי קשה לבחור תחום עיסוק על פי הביקוש אליו היות ושוק העבודה הנו דינמי ומשתנה לעיתים קרובות, כך אנשים שסיימו לפני מספר שנים לימודי מחשבים יצאו לשוק העבודה בדיוק בתקופה של התנפצות בועת ההיי טק וכך עורכי דין סיימו לימודיהם כאשר היתה כבר הצפה בתחום זה בשוק העבודה. אנו מדינה קטנה וכמעט בכל תחום יש רוויה ולכן לא מומלץ להסתמך על כך. אני חושבת שאם אדם מוכשר בתחומו ואוהב לעסוק בו הוא יהיה מוכן לספוג משברים ומכשלות בדרך.. לכן חשוב לבחור בעיקר על פי כישורים, עניין והתאמה אישיותית לתחום. יצירתיות היא מרכיב חשוב בלימודי ארכיטקטורה וכן מהותי לבחירה ולעשייה בהמשך. תוכל לבדוק עד כמה אתה יצירתי במכינה ללימודי ארכיטקטורה או בקורס הכנת תיק עבודות. שם תוכל לבחון עצמך מול אחרים, לבחון פידבקים שאתה מקבל על עבודותיך וכן תוכל לבדוק עד כמה הרעיונות והביצוע באים לך בקלות. בהצלחה
סבי | 16:52  18/03/07
כל מי שיש לו כשרון אמיתי , מתקשה להאמין ביכולות שלו. להבדיל מכל אלה עם הבטחון המופרז שניתן להטיל ספק בכשרונם.
סגור