פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
המבולבלת | 20:43  28/11/06
שלום, אני לומדת כבר שנה רביעית באונ' הפתוחה עובדת במשרה מלאה +++ ומרגישה חסרת אונים, קשה לי להתמיד להגיע למפגשים להגיש ממ"נים (עבודות) לעיתים קרובות, ומאוד רוצה ללמוד לתואר ראשון. חשוב לציין שאובחנתי כבעלת דיסקולקוליה במתמטיקה והתואר שאותו אני לומדת ללא קורסים בסטטיסטיקה או מתמטיקה וידיוע לי שבכל מכללה / אונ' קורסים אלה בגדר חובה. כיום אני עובדת בתחום השיווק ואוהבת את מה שאני עושה. מה לעשות????
מיכל- מנהלת הפורום | 20:43  28/11/06
מדבריך נשמע שאכן את עוברת תקופה לא קלה, וככל הנראה את בסוג של צומת. ממה שכתבת לא ברור בדיוק מהי ההתלבטות, אך נראה לי (וכמובן, תקני אותי אם אני טועה) שהבלבול הוא האם להמשיך בלימודים או להתמקד בעבודה. אם אכן זו הדילמה, זו שאלה שאני חושבת שרק את יכולה להחליט מה התשובה עליה. עם זאת, כפי שאת וודאי יודעת, כדי לעבוד בתחום השיווק לרוב אין צורך בתואר ואם יש לך ניסיון וותק בתחום, זה יכול להיות יעיל לפחות באותה מידה. בנוסף, אם בכל זאת חשוב לך ללמוד, ניתן לקחת קורסים בתחום, שיידרשו ממך פחות מאמץ מאשר תואר. בהקשר זה, אכתוב גם שהמוסד בו את לומדת, האוניברסיטה הפתוחה, מציע מגוון קורסים בתחום בסופם את יכולה לקבל תעודה, ובהמשך הם גם יכולים להיות מוכרים לתואר. כך שאולי מה שצריך זו דרך ביניים. לא להרים לגמרי ידיים מהתואר, אך גם לא להשתגע. להחליט שאת מתקדמת בהדרגה, עושה קורס פה- קורס שם, בשאיפה בהמשך להשלים לתואר, אך לא "משגעת" את עצמך ומעמיסה סתם לחצים בהחלטה לנסות ולעשות תואר "עכשיו- מיד". אולי אם תקחי את זה יותר לאט, תצליחי לשלב בין הדברים, כי לפנות עכשיו ללימודים לתואר במכללה כלשהי יקשה עליך עוד יותר לשלב עבודה, ומדבריך נשמע שאת לא במצב שתוותרי כרגע על עבודה. מקווה שסייעתי, מיכל
סגור