פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יש ליכמה כיוונים שונים (מטמתיקה/רוקחות/ראיית חשבון...)מה לבחור,איך להתחיל? אין לי מושג. ועוד אני רוצה להתחיל ללמוד השנהץ אם זה מטמתיקה: מה יצא ממני בסוף-מורה/לא תודה. או ראיית חשבון: אני שונאת כלכלה. רוקחות : קשה בגלל הפסיכומטרי שלי
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:59  07/03/07
נשמע מבלבל כאשר קיימים מספר כיוונים. אני מציעה תחילה לפנות לספרית מידע הקיימת גם ב"מכון אדם מילא, וגם באוניברסיטת ת"א ולקרוא תיאורי עיסוק על התחומים השונים שמעניינים אותך. תיאורי העיסוק מפרטים מה אדם עושה בתחום המוגדר ומתבסס על שיחות רבות עם אנשים בתחום. אחרי שתרחיבי את ידיעותיך על כל תחום, אני מציעה גם לנסות ולשוחח עם אנשים העוסקים בתחומים השונים. במידה וההכרות שלך עם התחומים אינה מספיקה ע"מ לקבל החלטה, מומלץ לפנות ליעוץ תעסוקתי, דרכו תוכלי גם להכיר טוב יותר את עצמך ולבחון את מידת התאמתך לכל תחום. בכל מקרה אני רואה בלימודים שלב זמני בלבד ולכן ממליצה להתמקד יותר בעיסוק שהוא לשנים רבות יותר.
סגור