פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל | 19:03  07/03/07
ביצעתי מבחן התאמה שלכם כאן באתר, והתוצאות מראות שאני טיפוס אומנותי, חברתי ומנהלי (לפי סדר זה) אני לא מבינה, איך מכאן אני מגיעה למקצוע שמתאים לי ?? אשמח להבהרה .
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:50  07/03/07
שלום מבחן ההתאמה מתייחס להעדפותיך התעסוקתיות בלבד מבלי לקחת בחשבון את כישוריך. מבחן זה מלמד על תחומי העניין שלך ומה את רוצה להשיג באמצעות בחירתך התעסוקתית. העניין שאת מגלה בתחום האומנותי מלמד על הצורך שלך בביטוי אישי ויחודי בעשייתך וכולל מקצועות אומנותיים שונים כגון: משחק, עיצוב פנים ועוד. העניין שאת מגלה בתחום החברתי מלמד על הצורך שלך לעזור לזולת להשיג ולקדם את מטרותיו וכולל מקצועות כמו: עו"ס, יעוץ, הוראה, שירות ופסיכולוגיה. העניין שאת מגלה בתחום הארגוני מלמד על הצורך שלך בעשייה שיטתית ובתחומים מוגדרים ומובנים. השילוב של שלושת הטיפוסים לפי הסדר הנ"ל מבטא צורך לעסוק בתחום אומנותי המשלב מגע עם אנשים כמו באדריכלות למשל, ואשר ההכשרה, ההתמקצעות בו וכן סביבת העבודה יהיו מוגדרים יחסית. סדר שונה של שלושת הטיפוסים מגדיר דגשים שונים בעיסוק ומעלה תחומים אחרים לחלוטין.
סגור