פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
zaa | 01:01  08/03/07
היי אני תוהה האם כדאי לי ללמוד רפאות שיניים או לא ואם כן מה סיכויי הקבלה שלי : יש לי 115.5 בגרות לפי האונ' העברית 686 פסיכומטרי מה הסיכויים?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:12  08/03/07
שלום השאלה האם כדאי ללמוד רפואת שיניים כללית מידי וקשה לענות עליה ללא נתונים נוספים כמו: מה מושך אותך לרפואת שיניים, עד כמה את/ה מכיר את התחום ומה האלטרנטיבות הנוספות. לא אוכל לענות לגבי סיכויי קבלה היות והקריטריונים משתנים משנה לשנה בהתאם לביקוש בכל מוסד לימודי. על פניו הנתונים שלך גבוהים ונראה שהשילוב הנ"ל מאפשר קבלה לתחומים רבים. בהצלחה
zaa | 20:32  08/03/07
היי אני אותו בחור מקודם.. התעניינתי ברפואת שיניים בגלל שיש שמועה שאומרת שעוד כמה שנים יהיה הרבה מקומות עבודה פנויים לרופאי שיניים. האם זה נכון? לגבי מה מושך אותי: מה שמושך הוא שיש עבודה בתחום ויש הרבה כסף בעיקר וחוץ מהשגרתיות הכל טוב.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 20:43  08/03/07
שלום לא ידוע על מגמה כזאת אשמח לשמוע יותר. מתוך מחקרים שאני קוראת על מקצועות מבוקשים בעתיד לא נתקלתי בשום איזכור הנוגע לרפואת שיניים. כפי הידוע לי זהו מקצוע שהסטטוס שלו די יציב וקבוע ואני לא בטוחה שהתשנה או ישתנה במהלך השנים.
zaa | 23:46  08/03/07
אני חושב שמודדים את זה לפי מספר רופאי השיניים חלקי קצב גידול האוכלוסיה . משהו כזה. אבל יש ציפיות לכל דבר. ברור
סגור