פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום מיכל יש לי התלבטות האם כדאי לי ללמוד במכללת אפיק מפני שיש לי 3 יחידות במתמטיקה ובאנגלית ואני רוצה לדעת האם מחינת התעודה של הנדסאי תעשיה וניהול של מכללתאפיק היא מספיקה כמו של מכללות אחרות והאם את יכולהלהמליץ לי על איזה מכללות כדאיות יותר באזור המרכז אנייכול ללמוד?
מיכל מנהלת הפורום | 22:25  29/11/06
הי ניר, אכן, ההתלבטות לגבי מוסד לימודים היא התלבטות לא קלה. עם זאת, כפי שכתבתי כבר בעבר, אין כאן תשובה אחת ברורה. על פניו תעודת הנדסאי היא אותה תעודה ואותה הכשרה בכל מקום. כך שאם המקום מקבל אותך ואם הוא קרוב למקום מגוריך (או נוח מכל סיבה אחרת)- לא אמורה להיות בעיה ללמוד בו. עם זאת, אם תדבר עם אנשים שעוסקים בתחום, ייתכן שהם יוכלו לתת לך עוד מידע כמו אילו מכללות מסייעות לבוגריהן לאתר מקומות עבודה, למשל, או אם יש משהו באיזור שידוע כמוסד טוב במיוחד. זה משהו שאנשים "מבפנים" (כלומר, מהתחום עצמו)לפעמים ידעו לענות עליו בצורה יותר טובה מתוך נסיונם עם התחום. בנוסף, אפשר לשאול במוסד עצמו מה עושים בוגרי המכללה, היכן עובדים, כמה מהם השתלבו בתחום, ועוד. לפעמים, מוסדות שונים גם מוכנים לקשר אותך עם בוגרים כדי שתוכל להתרשם יותר מהמכללה עצמה, וזו יכולה להיות הזדמנות מצויינת בשבילך לברר עוד פרטים. בהצלחה, מיכל
סגור