פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 01:24  13/10/09
ברצוני להתחיל ללמוד הנדסת מערכות תקשורת. ההתלבטות היא אם לקחת סיכון ולהגיש מועמדות בבן גוריון, בידיעה שיחזירו לי תשובה רק חודש לפני תחילת הלימודים {רק אז מתפרסמים ציוני הבגרות בפיזיקה\ מכינה} או ללכת על הדרך הבטוחה, והפחות שאפתנית, ולהתחיל ללמוד באחת המכללות?
אנה | 16:24  13/10/09
רק להגיב על עניין ה"הדרך הבטוחה והפחות שאפתנית" - אני רוצה לתקן אותך ולהגיד לך שזה ממש לא כך. אם בנאדם מאוניברסיטה אומר לך שהוא עובד יותר קשה ממישהו שלומד מכללה, זה לא כי החומר קל יותר במכללה, אלא כי היחס שהסטודנט מקבל הוא הרבה יותר אישי ותומך, כך שהחיים במוסד כזה נעימים ונוחים יותר. הרמות של המכללות לאין שיעור יותר גבוהות בהרבה חוגים, אני יכולה להגיד לך לדוגמא בהתמחות בשיווק שאני לוקחת בקריה האקדמית אונו. יש הרבה אוניברסיטאות שלא מתקרבות למחצית הרמה. סתם לידע כללי. בהצלחה בכל מקרה בכל מה שתבחרי!
שני | 21:51  14/10/09
מנהלת הפורום | 12:33  14/10/09
כדאי למקסם את כל האפשרויות ואם לנסות ולהירשם לבן גוריון מגדיל סכויים ללמוד התחום, עשי זאת.. תמיד ניתן להספיק ולהירשם במכללות. בהצלחה
סגור