פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דורון | 15:00  11/11/09
אני מתעניין לגביי לימודי הביטוח לתואר הראשון במככלת נתניה השאלה שלי אם יש ביקוש בשוק לתואר הזה? באיזה תפקידים אני יוכל לעסוק? ואם יש אפשרויות לקידום ?
מנהלת הפורום | 11:39  14/11/09
בעיקר עבודה אח"כ בתחום הביטוח. כמובן שיש כל הזמן עבודה בתחום , יש הרבה חברות ביטוח. אך גם תוכל להשתלב בשיווק, מכירות, ובנקאות
מכללת נתניה | 12:16  16/11/09
תחום הביטוח כיום שונה באופן מהותי ממה שהיה בעבר ,חשוב לציין שהיו רפורמות חסרות תקדים בענף הביטוח בשנים האחרונות,לא מדובר בתחום של ביטוח אלמנטרי בלבד אלא בהרבה מעבר ,בעצם חב' ביטוח כיום מתפקדת כבנק כמו גם כבית השקעות -ניתן לקחת בחב' ביטוח הלוואות ,משכנתאות ייעוץ פנסיוני וייעוץ השקעות בנוסף לכל זאת ישנה כמובן חטיבה של קורסים המקנים ידע משפטי הקשור לתחומי הביטוח השונים כמו מיסים,עסקים, נזיקין, פיצויים ,רשלנות ועוד. חשוב לזכור שענף הביטוח הינו תחום כלכלי חשוב וגדול במשק וככל שהענף תופס מקום חשוב יותר בפעילויות העיסקיות נדרשת מן העובדים רמת התמחות גבוהה יותר ,מקיפה יותר ומקצועית יותר . אין ספק שלימודים ברמה האקדמית יספקו מגוון רחב לאפשרויות לרכישת כלים מקצועיים ולאחר מכן למציאת עבודות מאתגרות ואיכותיות בענף. לגבי שאלתך על הביקוש בשוק העבודה - ע"פ כל הכתוב לעיל אני מניח שדי מובן שיש ביקוש לא מועט לבוגרי ביטוח במשק ,אגב כבוגר ביטוח תוכל להשתלב בקלות יחסית בעבודה בבנקים,חברות ביטוח וחברות השקעה. עוד דבר שמן הראוי לציין שתואר בביטוח ברמה אקדמית מאושרת ומוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה קיים במוסד יחידי בארץ במכללה האקדמית נתניה,שיהיה המון בהצלחה.
אני חושב שהכי מתאים לי והכי גם הייתי רוצה להכנס לתחום של ה חוקרים פרטיים... זה מאוד מעניין אותי התחום הזה, אני חושב שאני גם מאוד מתאים לזה. השאלה שלי היא מה אני צריך ללמוד על מנת להכנס לתחום הזה?? קרימינולוגיה? משהו כזה?
סגור