פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, רציתי להתייעץ איתך מה כדאי יותר ללמוד מבחינת תעסוקה ו/או ערך של התואר. אני מתלבטת בין הנדסאי תוכנה (שנתיים לימודים) ואז השלמה לתואר Bed במחשבים במכללה להוראה טכנולוגית (עוד שנתיים) לבין לימוד Bed בלבד במחשבים באותו מקום גם 4 שנים. מה דעתך גם על המכללה להוראה טכנולוגית? (חשוב לציין שאני לא מעוניינת לעסוק בהוראה אלא לימודים לצורך תואר בלבד). אפשרות נוספת בשבילי היא אולי לעשות שנתיים הנדסאי תוכנה ואז תואר במדעי החברה. אני חייבת לציין שלמדתי 3 יחידות מתמטיקה, בגרות מלאה במדעי החברה. מה נחשב יותר מבחינת הנדסאים- ביה"ס שנקר או הקרייה באפקה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:33  13/03/07
קרן שלום אם המטרה היא לעסוק בהוראה את צריכה לברר בבתי הספר האם יש עדיפות לתעודת הנדסאות או מהנדס ועד כמה זה חשוב. הכל תלוי במטרותיך העתידיות. איני יכולה להמליץ על מוסד זה או אחר לכן לא אוכל לומר מה עדיף, אך אני מציע לך להתייעץ עם סטודנטים הלומדים גם במוסד הקרייה וגם בשנקר ולהתרשם. בהצלחה
סגור