פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סודי | 15:56  13/03/07
שלום, אני בת 31 נשואה+2, בעלת MBA במנע"ס , עובדת בחברה פיננסית גדולה מזה כ-7 שנים, קודמתי לפני שנה לנהל מחלקה(מיד כשחזרתי מחופשת לידה ). עברתי תאונת עבודה לפני חודש(שברתי רגל ונותחתי)ומאז אני בבית. לאורך כל תקופתי התעסוקתית השקעתי המון ,רציתי מאוד להתקדם ולהצליח והשגתי את מבוקשי,אולם מאז שרצוני הושג, אני מרגישה חנוקה ,עמוסה , לא מוצאת זמן לילדים ,חוגים, משקיעה המון כסף במטפלות ועוזרות בית והמשכורת ממש לא מזהירה. אני מבינה שעתידי עוד לפני וזאת תחילתה של קרירה, אולם קיימת בי התחושה שזה מוקדם מידי ואולי אם ילדי היו גדולים יותר עוד כ-5-7 שנים הייתי מרגישה פחות חנוקה ועמוסה. בעקבות התאונה שקרתה לי, הרבה אנשים העירו לי שהייתי מידי היפראקטיבית הן בבית והן בעבודה ולכן זה קרה לי, כולל אנשים ממקום עבודתי. למותר לציין שאני אוהבת לעבוד ואני טוטאלית בכל מעשי, "בולעת" הכל לדברי הממונים עלי ותמיד מוכנה לעוד משימות , כל מה שעמוס ומלחיץ מהווה עבורי אתגר. הבעיה הגדולה היא שמאז התאונה ,קבלתי פחד מעבודה קשה כפי שעבדתי קודם, אני המון בבית עכשיו ורואה כמה פספסתי בגידול ילדי ולא יכולה שלא לחשוב , אולי אני צריכה לעשות הפסקה? ואם כן, אז מה לעשות?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:14  13/03/07
שלום את מעלה שאלה מורכבת המכילה בתוכה גם את הדילמה הידועה כיצד לשלב הורות וקריירה. בעקבות התאונה הזדמן לך פסק זמן בו את יכולה לבחון ולהעריך את הדברים מחדש. קשה להמליץ באופן חד משמעי מה לעשות, השאלה איפה את רוצה לשים את הדגש? והאם את יכולה לעבוד בפחות טוטאליות ובכך לשלב במידה מספקת גם את ההורות? כרגע את כבר בהפסקה, נצלי אותה כדי לבחון את תחושותיך, לבלות עם ילדיך וביחני גם תפקידים נוספים בחברה שהנם אולי פחות תובענים. מאחלת לך החלמה מהירה ובהצלחה.
סגור