פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
mz | 22:59  14/03/07
שלום. ראיתי שהרבה אנשים שאלו שאלו כמו מה ללמוד ואף פעם לא נתתם תשובה טובה ומספקת והשארתם אותם מסתובבים באותו מעגל. אז כך : אני רוצה לשאול שאלה דומה ומבקש שתתנו תשובה טובה ומספקת - אם אפשר כמובן. אני מעוניין ללמוד או רפואה או מדעי המחשב. כמובן שרפואה לא משנה איפה לומדים כי זה נשאר רפואה , אבל לגבי מדעי המחשב איפה אתם ממליצים ולמה ולמה לא במקום אחר . ומה כדאי ללמוד יותר מדעי המחשב או רפואה ללא תלות בציונים כי יש לי אותם. אני מקווה שבתשובה שלכם תכלילו את קטע השכר. תודה
mz | 18:57  16/03/07
שלום אם אפשר שתעני לי בבקשה. זה מאוד חשוב
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:48  17/03/07
הסיבה לכך שלא ניתנת תשובה חד משמעית היא שאני לא יכולה להמליץ על מקום לימודים ספציפי מטעמי אתיקה, באתר זה אנחנו לא מפרסמים מקום זה או אחר. אני כן יכולה להמליץ על לימודי תואר במדעי המחשב ולא להסתפק בקורס בלבד היות וההשתלבות בהמשך תהיה טובה ובטוחה יותר על בסיס תואר. בתחום הרפואה לוקח זמן רב עד שמתחילים להרוויח כיוון שכל תהליך ההכשרה ארוך ואת הפירות קוצרים לקראת סוף שנות ה30. בניגוד לתחום זה ישנם אנשים צעירים מאוד בתחום המחשבים שהתעשרו בגיל מוקדם כיוון שהצליחו לפתח ולמכור את המוצר שפיתחו. וגם אלה שמסיימים ללמוד יחסית מהר יכולים להשתלב בעולם העבודה ולהתחיל להרוויח שכר יחסית גבוה.
סגור