פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הלנה | 21:35  15/03/07
אם יש ברשותך המידע,את תעזרי לי מאוד אם תוכלי לענות לי על השאלה הבאה (והיא קשורה בסיעוד):במידה והנני בעלת תעודה והסמכה כאחות מעשית,אשר כידוע בארץ היא איננה מקנה הרבה, בלשון המעטה...ואם ברצוני ללמוד לאחות מוסמכת האם בכל זאת יש לה(לתעודה)כלשהו משקל בהרשמה ללימודים?הכוונה היא בעיקר למשך הלימודים,4 שנים או פחות?והאם יש בכל מקרה,צורך בפסיכומטרי כמו בהרשמה רגילה(במידה ולא הייתי נחשבת לאחות מעשית)?אם אין ברשותך המידע,אני יודה לך מאוד אם תוכלי להפנות אותי לכלשהו מקור אחר. תודה רבה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:48  16/03/07
הלנה שלום לא ממש ברורה לי שאלתך. האם את אחות מעשית ורוצה להפוך להיות אחות מוסמכת? אם הבנתי נכון אז נדרשת השלמה של שנתיים ככל הידוע לי. בכל אופן באתר זה "חיפוש לימודים" תוכלי לקבל מידע לגבי התחום ובמידה וזה לא ממצה אשמח להמשיך לעזור.
סגור