פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
השנה סיימתי את לימודי במכללה הטכנולוגית בב"ש בהצטיינות ובממוצע סופי של 93. לאחרונה הגעתי להחלטה שאני רוצה להמשיך ללמוד... אחרי בדיקה לא מעמיקה מצאתי שיש באפשרותי ללמוד במכללה האקדמית סמי שמעון בב"ש לתואר מהנדס תוכנה אך תעודת ההנדסאים לא מעניקה לי הקלות, ולכן אאלץ ללמוד 4 שנים נוספות. עוד מצאתי את מכללת ספיר בשדרות בה ניתן ללמוד לתואר ראשון במערכות תוכנה, כאשר משך הלמודים הוא שלוש שנים אך בעקבות היותי הנדסאי הם מאפשרים הקלות מסוימות (עד 30 נק"ז). עוד נציין כי אני מאזור הדרום. שאלתי היא כזאת, האם לפנות לאחד המסלולים שהזכרתי? ואם כן, למה? או שישנם מסלולים נוספים באזור הקשורים לתחום או שניתן לשלב אותם יחד עם ההנדסאי.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:30  17/03/07
שלום אביעד לאפשרויות נוספות אתה יכול להיכנס לחיפוש לימודים באתר זה ולבחון מכללות נוספות ורק אחרי שקיבלת מידע על כל המכללות באזורך אני מציעה לך לקבל החלטה. על פניו נראה כי עדיף לבחור במכללה שמקנה לך פטורים מלימודיך כהנדסאי.בהצלחה
סגור