פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יהל | 21:23  16/03/07
אז האמתי שאני לא ממש יודעת מה אני רוצה מעצמי וגם לא חושבת שאם אני ימתין שנה נוספת יפול האסימון- העניין המרכזי הוא שיש לי טראומת לימודים - מהמקצוע האחרון שלמדתי ואני מאוד חוששת להתחיל ללמוד ואף על פי שהייתי תלמידה מצטיינת בעבר אני חוששת שלימודים אקדמאיים גדולים עלי - אך ברור לי שאני חייבת תואר ראשון במשהו - ואכן אני מתחברת לתחום הטיפולי(טיפול באומנות, או הוראה מתקנת) אז אני אני חושבת על מדעי ההתנהגות וכך גם תפתח בפני האופציה לעסוק גם בתחום משאבי אנוש נכון?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:13  17/03/07
בהחלט....לעיתים קרובות לימודים אקדמאיים עשויים להיות חוויה מתקנת עבור לימודי התיכון, בפרט אם את לומדת תחום שאת אוהבת ומתעניינת בו. שיטת הלימוד גם אחרת כך שיתכן וכאשר תתחילי ללמוד הדברים יראו פחות מפחידים. בכל מקרה מאחלת לך הרבה בהצלחה
סגור