פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונן | 22:58  18/03/07
שלום. חיפשתי, לפי מה שאמרת לי, את הודעתך על כלכלה סטטיסטיקה ולא מצאתי מענה מתאים. שאלתי היא: 1- למה ניתן לצפות עם תואר ראשון כזה מבחינת סג התעסוקה ורמת ההכנסה ? 2- האם יש דרישה לשילוב כזה ? 3- האם שילוב כזה יכול לאפשר התקדמות מקצועית לתחומים מסוימים, או שהוא די מצמצם את האפשרויות מלכתחילה ? תודה רבה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:00  19/03/07
שלום רונן לימודי כלכלה עשויים להובילך לעסוק ככלכלן בבנקים, במשרד האוצר ובחברות פרטיות. כמו כן תוכל גם להיות תקציבאי במשרד פרסום או שתוכל להשתלב בהמשך ביעוץ השקעות ושוק ההון במידה ותעבור גם מבחני הסמכה של הרשות לנירות ערך.בתחום של סטטיסטיקה אפשר להשתלב במכוני מחקר שעורכים סקרים בתחומים שונים או להמשיך באקדמיה ולהרצות בתחום. לגבי השכר איני יודעת היות וזה משתנה ממוסד אחד לשני וגם תלוי בעוד פרמטרים סובייקטיביים. קיים אתר שמצביע על משכורות ממוצעות בתחומים שונים שאת כתובתו כבר נתתי בפורום זה. אני מציעה לך לנסות ולשוחח עם כלכלינים בתחום ולשאול אותם לגבי שכר.שילוב כזה עשוי להשלים אחד את השני. סטטיסטיקה זה כלי שעשוי לשרת אותך בתחומים רבים. אין הכרח בשילוב זה, אך מצד שני השילוב הגיוני.בהצלחה
סגור