פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שולה | 19:15  21/03/07
שלום אפרת, אני ממש מתלבטת בנוגע ללימודים, ההורים שלי רוצים שאלך ללמוד משהו ריאלי כמו כלכלה וחשובנאות או הנדסת מחשבים, אני אוהבת מתמטיקה ופיזיקה והציונים שלי טובים, העניין הוא שזה לא ממש מעניין אותי, ההורים שלי חושבים שכדאי כיום ללמוד עבודה שמכניסה, אני רוצה עבודה שקשורה בצד החינוכי אך אני לא רוצה ללמוד משהו שאין בו עבודה והכנסתו מינמלית ביותר, האם יש לך רעיון בשבילי לעבודה ששכרה ממוצע שקשורה בעבודה עם ציבור, הייתי שנתי ש"ש בכפר ילדים ומאוד אהבתי את העניין, אני אוהבת ילדים ונוער אך אין לי רעיון, רפואה קצת מרתיע בגלל הדם וחינוך קצת אחרת מפעם שזה חבל כי קשה למורים מאוד, יש איזשהו משהו באמצע? אשמח לתשובה..
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:28  22/03/07
אני חושבת שבסופו של דבר אם בוחרים בתחום שלא מתחברים אליו, העיסוק אינו פרקטי. אם העיסוק יהיה משעמם לא תשרדי בתחום, גם אם הוא מכניס מאוד כך שכבר לא יהיה פרקטי עבורך. העניין בעיסוק הוא חשוב מאוד ואני חושבת שכאשר יש מוטיבציה אז גם מצליחים להתפרנס. תחום של פסיכולוגיה חינוכית, קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק הם תחומים שתוכלי לבדוק. בהצלחה
סגור