פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
rev | 21:48  21/03/07
שלום! אני יודעת שכבר פניתי אליך בנושא.. אבל אמרת שתבררי ותשתדלי לחזור אליי עם תשובה- לגבי האם מדעי הרפואה ומדעי המעבדה הרפואית הם שני מקצועות מקבילים ומכוונים לאותו סוג עבודה בשוק? ואם יש שוני- במה ההבדל ניכר? חוץ מזה רציתי להתייעץ בכלל אם שווה לפנות למקצוע כזה - כלומר האם המשכורת סבירה? מצטערת שאני שואלת שוב, פשוט הנושא די דחוף.. תודה:)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:21  22/03/07
שלום מדעי המעבדה הרפואית- מכשיר בוגרים לעסוק במחקר רפואי בתעשיות היי טק ובמחקר ופיתוח מוצרים ביולוגיים. מדעי הרפואה- מקנה ידע במדעי החיים תוך שימת דגש על ביולוגיה. אלה לימודים רב תחומיים המקנים השכלה רחבה בתחום הביולוגיה ומכשירים לעבודה במעבדות מחקר בבתי חולים ובקופות חולים וכן במפעלי תרופות. שי התחומים מאוד דומים ומקנים הכשרה לעבודת מחקר בתעשיות שאולי שונות.לגבי השכר אני ממליצה לך לשוחח עם אנשים העוסקים בתחומים אלה כיוון שאין לי מידע על כך. בהצלחה
סגור