פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רון | 12:46  24/05/10
שלום למנהלת הפורום ולכולם, אני בן 33 ואני לא יודע באיזה מקצוע לבחור, הייתי פעם באיבחון במכון אדם מילוא ושם נאמר לי שהמקצועות המתאימים לי הם הנהלת/ראיית חשבון ופרסום, נאמר לי גם שהצד החזק שלי הוא המילולי ולהפתעתי הכמעט גמורה גם חשבון הוא צד מוצלח, היועצת עם זאת טענה כי תחום הפרסום הוא אגרסיבי לבחור שקט כמוני. אני החלטתי לא ללמוד הנהלת חשבונות ובפרסום נבחנתי ב"קופי טסט" התקבלתי ללימודים אך לבסוף לא נרשמתי, אולי גם בגלל מה שנאמר באדם מילוא. למדתי באוניברסיטה הפתוחה ספרות ונכשלתי כי לא הייתה לי מוטיבציה להשקיע במה שלא ממש אהבתי. עליי לציין שיש לי כישרון כתיבה (כתבתי מאות שירים) והייתי רוצה לכתוב פזמונים לאחרים, כמו כן אני מנגן על גיטרה, יש לי חוש לסדר וארגון, הייתי תלמיד מצטיין בתיכון עם ממוצע בגרות 96 (אין לי פסיכומטרי) אני אוהב מאוד מוזיקה.השאלה שלי היא האם אני צריך ללכת ללמוד אם כן מה והאם ללמוד באוניברסיטה או שמא עברתי את הגיל לאקדמיה ועדיף לי לבחור במקצוע ולהתחיל לעסוק בו הלכה למעשה? אין לי מושג מה עליי לעשות ולאן לפנות בייחוד עם הכתיבה. אשמח לשמוע עיצות, תודה רבה מראש
עידו | 17:03  26/05/10
למה שלא תלמד מנהל עסקים ואחרי זה תקים עסק שקשור בשיווק? אף פעם לא מאוחר מדי, אבל עושה רושם שאתה מתאים להיות עצמאי, האם אני צוחק?
מנהלת הפורום | 21:39  07/06/10
הי רון אתה נשמע מעט מבולבל והצלחתי להתבלבל איתך, היות ולא הצלחתי להבין האם אתה מעוניין להפוך את נושא המוסיקה לעיסוק והאם התחברת להמלצות שניתנו לך בשעתו. ובכל זאת אנסה לענות..תוכל ללמוד ב"רימון, ובכך ליצור קשרים בתעשייה ולהתחיל להניע גלגלים בכיוון המוסיקלי. או לפנות כן לפרסום היות ואתה מתחבר לכתיבה. תוכל לנסות להגיע לכתיבה דרך עיסוקים אינטרנטים כגון: עורך תוכן, מנהל אתר וכו' , תוכל לפנות להוראת מוסיקה או שלא ללמוד כלום ולנסות לצלוח דרכך בעולם המוסיקה , ללא לימודים פורמאליים, לנסות לפרסם שיריך דרך אתרים מתאימים בנט.במידה ולא עזרתי , מציעה יעוץ יותר מעמיק בכדי להבין את הדילמות. יתכן ובזמנו היית פחות בשל לקבל החלטה וכיום יותר ולכן יעוץ עשוי להיות אפקטיבי יותר כיום.בכל מקרה בהצלחה
רון | 11:30  10/06/10
תודה רבה על העזרה
סגור