פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, התקבלתי לשני מוסדות לימוד: לאוניברסיטאת ת"א התקבלתי לביולוגיה ולאוניברסיטאת ב"ג בנגב התקבלתי למדעי המעבדה הרפואית. בסופו של דבר מה שמעניין אותי הוא לעסוק במחקר עם הכוונה למחקר רפואי או אולי וירולוגיה שאני מאוד מתעניין בה, בתיכון למדתי בכלל מחשבים 15 יח"ל עם ציונים טובים אבל הרגשתי שמיציתי את הנושא (כבר אחרי ה - י"ג ) . ניתן להבין מכך שאני אדם ריאלי... בכל מקרה אני לא יודע מה יקדם אותי יותר למטרתי הסופית - הבנתי שניתן לעשות תואר שני במדעי הרפואה גם לאחר ביולוגיה וגם לאחר מדעי המעבדה הרפואית, חקרתי קצת בעצמי את הנושא ואמנם ראיתי יותר קורסים "מכווני רפואה" במדעי המעבדה אבל השאלה היא שוב האם זו הבחירה הנכונה?! יש הצעות? אני קצת נואש..
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:23  01/04/07
שלום אנ לא בטוחה שזה כ,כ קריטי היות ושני התחומים מהווים רקע טוב לתחום בו אתה מעוניין לעסוק בו. לדעתי חשוב שתבחר לפי החוג בו יש את מירב הקורסים המעניינים אותך ביותר. מומלץ גם לשוחח עם חוקרים בתחום ולשאול לדעתם...אתה גם יכול להשוות בין הסילבוס של כל חוג ולבדוק בעצמך אם ההבדל משמעותי.בהצלחה
לי נראה שבגלל שבביולוגיה ישנם קורסים (ע"פ הסילבוס) שאינם ממש מעניינים אותי כמו זאולוגיה או תורת הצמח וכו' אבחר דווקא במדעי המע' הרפואית - זה היותר מכוון רפואה... המחיר שעלי "לשלם" הוא קורסים בפיסיקה ובמתמטיקה אשר אם הייתי בוחר באפשרות השנייה היה לי פטור עליהם,
סגור