פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירה | 10:10  30/05/10
בוקר טוב, בת 38, ללא תואר או בגרות, אך יש בי אמביציה- וכל תחום שאליו נכנסתי נחלתי הצלחה (כגון, רכש, אדמניסטרציה, תפי וכדומה) . לא מתכוונת לבזבז שנים על בגרויות או תואר . עובדת כיום כמזכירת מנכ"ל ומעונינת לעשות הסבה לתחום שונה - מאסתי בתפקידי כמזכירה (מעל 15 שנה) . לבטח יש נשים כמוני שמבקשות לעשות זאת ועושות רק אין לי את ההכוונה המתאימה. חשבתי על גישור או הדרכה הורית, אך דרך אתרי האינטרט הבנתי שצריך תואר ראשון או ניסיון עבודה בתחום של כמה שנים. היכן אפשר ללמוד זאת ללא דרישות גבוהות? ואם לוא מה לדעתך מתאים לי בהתאם לנתונים הבסיסים שלי? (מחפשת קורסים להכשרה עד שנה - ולצאת לדרך....) לתשובתך אודה. מירה
מירה שלום, הצעתי אליך היא לפנות ליועץ תעסוקתי. הוא יעשה לך מבחני התאמה ויגיד לך למה את מתאימה ומה כדי לך ללכת ללמוד. לפי דעתי גם בבחירת לימודים אין תחליף לבעל מקצוע טוב שמבין בתחום.
מנהלת הפורום | 21:23  07/06/10
הי מירה מציעה לך לפנות ליעוץ מקצועי ולא להסתפק ביעוץ אינטרנטי שמטיבעו יותר שטיחי ונועד לשאלות קצרות . לא כדאי לחסוך כשמדובר בנושא כה חשוב-שינוי קריירה ופיתוח מקצועי. על פניו ממליצה ללמוד הדרכת הורים ב"אדלר", לשם ניתן להתקבל בקלות יחסית. אך עדיין מציעה יעוץ דרכו תוכלי להכיר את כל האפשרויות המתאימות לך ולקבל ועוד רעיונות. בהצלחה
סגור