פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דויד | 00:05  31/03/07
אני בן 35 בוגר 12 שנות לימוד בב'יס מקצועי בעל תעודת הסמכה של טכנאי מחשבים ורשתות. הנני עובד במקצוע הנ"ל בחברת הייטק כ-10 שנים. לאחרונה קבלתי "חשק" ללמוד לתואר ראשון מאחר שהבנתי שאחרת אני תקוע... לצערי בתיכון נגשתי לבגרות רק במקצוע אחד (ועברתי) שאלתי המון אנשים בגילי וכולם אמרו לי שצריך בגרות מלאה כדי להתקבל למכללה כל שהיא למרות גילי, מתשובותייך לשאלות בנושא בפורום הבנתי שמעל גיל 30 אין צורך בבגרות...שאלתי היא על מה האימרות שלך הללו מתבססות?, האם זהו חוק? האם את יודעת זאת מניסיונם של אחרים? ואם אכן כך הדבר האם תוכלי לנקוט בשם או בשמם של המכללות הנ"ל? כשפניתי לאוניברסיטה הפתוחה בזמנו נאמר לי שצריך בגרות כדי להשתייך למסגרת המכללה שלהם. דרך אגב, עד היום לא ניסיתי להתחיל תואר רק בגלל שהבנתי שהנני חייב לעשות בגרויות באופן מלא...
סגור