פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני עובדת במשרד יחסי ציבור שלא טוב לי בו מבחינת יחס המעסיק ותנאי העבודה על אף שאת העבודה עצמה אני אוהבת. אני מחפשת אחר מקום עבודה אחר ויש לי בקרוב ראיון. כיצד עלי לנהל את עצמי עד קבלת ההחלטה מבחינת מה שאני אומרת לשני המקומות? האם לשתף את מקום העבודה הנוכחי בדבר חיפוש מקום עבודה חדש, האם למקום העבודה החדש אני יכולה לומר שאני מתלבטת האם לעזוב את מקום העבודה הנוכחי?
לידור | 02:18  14/06/10
תלכי למקום שיהיה לך בו טוב יותר, ואת זה רק את יכולה לדעת. מה שכן את לא מחוייבת להגיד לאף אחד שאת מחפשת מקום עבודה אחר, אם תעשי את זה יש סיכוי שימהרו להיפטר ממך ואז אולי תשארי קרחת מכאן ומכאן. הצעתי אליך היא לחכות ולראות לאן זורמים המים, ואחרי זה תקבלי החלטה גורלית שכזאת. וזכרי קודם כל לדאוג רק לאנטרסים של עצמך, בהצלחה :)
מנהלת הפורום | 20:03  19/06/10
הי רינת מדובר בעניין רגיש ועל כן יש לטפל בכך בזהירות. כל עוד אינך יודעת בוודאות שאת רוצה לעזוב את מקום עבודתך הנוכחי, אין טעם לשתף בחיפושיך ויש לנסות לחפש באופן דיסקרטי ולבקש זאת ממקומות אליהם את פונה, זה לגיטימי וידוע. אם את בטוחה בכך שאת רוצה לעזוב, אז שתפי את מעסיקיך הנוכחיים והבטיחי להם להישאר עד שימצא לך מחליף וכך תוכלי להצטייר באופן חיוב ולסיים את עבודתך ברוח טובה.בהצלחה.
סגור