פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני כיום לומדת באוניברסיטה הפתוחה לתואר ראשון בפסיכולוגיה נשארו לי עוד חמישה קורסים לסיום וכן שתי עבודות סמינריוניות, לפני עשר שנים סיימתי בהצלחה לימודי הנדסאית תעשיה וניהול אך מפאת חוסר ניסיון תהליך מציאת מקום עבודה הפך מתיש והתקשיתי למצוא עבודה (אני מהצפון) ולכן אחרי שעברתי בין עבודות זמניות החלטתי לעשות הסבה מקצועית והתחלתי לעבוד כמטפלת במעון יום לילדים ותוך כדי כך אף סיימתי כעת קורס מטפלות סוג 1 של משרד העבודה, כעת אני מעונינת להשתלב בעבודה בתחום אבחון התפתחותי לגיל הרך ואני ניצבת בפני התלבטות מבחינה לימודית- האם להסב את התואר הראשון לתואר בפסיכולוגיה וחינוך (בחירת קורסים מסוימים) ולחינוך מיוחד בפרט ומבחינה תעסוקתית למי ניתן לפנות בתור סטודנטית לתואר ראשון כדי שאוכל לגשש ולהתחיל להתנסות בתחום כבר מעכשיו ולא לחכות לסיום הלימודים. בתודה מראש על כל עצה שתבוא.
מנהלת הפורום | 19:56  19/06/10
כדי להשתלב בתחום של אבחון התפתחותי צריך להיות בעל הכשרה של פסיכולוגיה התפתחותית, תואר שני, ככל הידוע לי, אלא אם כן לא הבנתי נכון במה את מעונינת לעסוק בעתיד. בכל אופן תוכלי להגיע לתחום גם אם תסיימי כרגע את מסלול הפסיכולוגיה ותפני להמשך לימודים. לגבי עבודה נסי לברר במכונים להתפתחות הילד בקופות החולים, עיריות ובשירות הפסיכולוגי לילד ולמשפחה.
נורית | 23:28  27/06/10
תודה על תשובתך אכן הבנת נכון את שאלתי אך לגבי תחום האבחונים עצמו, אני מוכנה לנסות לעבוד בזה, אפילו בתור סייעת או עוזרת למאבחן מקצועי רק בשביל דריסת רגל ובחינת המקצוע אם הוא מתאים לי.... מכאן ההתלבטות שלא אבזבז את זמני שמשהו שאני לא כל כך ארגיש שאני ממצה את יכולותיי...למרות כל ההכשרה וכו' בכל אופן תודה רבה על תשובתך כיוונת אותי לחשוב עוד על המשך לימודיי.
סגור