פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מורן | 15:45  05/04/07
שלום וחג שמח לכולם! אני חיילת משוחררת ואני מעוניינת להירשם לשנת הלימודים הקרובה הממוצע של הבגרות שלי הוא 90 ואני די מתלבטת בין תואר אקדמאי בסוציולוגיה/חינוך לבין לימודי הנדסאי תקשורת חזותית, אני נורא אוהבת את בתחום של השיווק ופרסום ויש לי כשרון בעיצוב במחשב אך עיצוב ידני לא במיוחד... בנוסף הבנתי שיש אפשרות ללמוד הנדסאי ובהמשך להשלים לתואר אקדמאי בתחום בתקופה של שנה אחת בלבד. אבקש אם יש מישהו שלומד את התחום הנ"ל שייעץ מה לעשות אני ממש בדילמה!!!!! תודה מורן...
מורן | 15:55  05/04/07
אפרת חג שמח... הפנייה שלי הייתה גם מופנית אלייך, אשמח אם תגיבי ותייעצי לי אני ממש בדילמה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:09  07/04/07
שלום מורן קשה להכריע בדילמה זו כיוון שהצגת שני תחומים שונים לחלוטין ואיני יודעת מה מושך אותך לכל כיוון. אך אני יכולה להנחות אותך כדי שתוכלי לקבל החלטה. השאלה מה המטרה בלימודי סוציולוגיה וחינוך, במה את חושבת לעסוק אחרי הלימודים? אם את אוהבת עיצוב דרך מחשב תוכלי ללמוד תקשורת חזותית ואח"כ לעסוק בבניית אתרי אינטרנט או ללמוד גרפיקה ממוחשבת. לגבי הנדסאות לעומת הנדסה, אני חושבת שאת צריכה לשים דגש יותר על המטרה ורק אח"כ לבחור את הדרך כיוון שלימודים הם הדרך ולא המטרה והשאלה מה עדיף תלויה במטרה הסופית.
סגור