פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גל | 02:35  06/04/07
אפרת שלום אני בת 37 מורה לצילום מזה 8 שנים עובדת בתיכון,אני בעלת תואר ראשון בחינוך צילום. השנה אנייוצאת לחצי שבתון אני חייבת ללמוד מקצוע חדש (כי אין לי בשנה הבאה משרה בבית הספר)לכן אני במקביל צריכה לחפש עבודה חדשה. יש לי תחושה שיצאתי ממעגל העבודה הפרטית אין לי מושג איזה משרות יכולות להיות מתאימות לאשה שהיתה "שבויה" במערכת החינוך הפורמלי.יש לבטים,אין כוון. מה עושים במצב כזה?איך מוצאים את תחילת החוט?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:59  07/04/07
שלום גל כיוון שאת מציגה דילמה מורכבת ויש ללמוד עליך יותר לפני המלצה על כיוונים, אני מציעה לך לפנות ליעוץ בנושא של פיתוח קריירה, דרכו תוכלי לבחון טוב יותר מה היית רוצה לעשות, מה האפשרויות ועל איזה מחירים תשלמי בכל שינוי או הסבה אפשרית. בהצלחה
סגור