פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עשיתי את מבחן ההתאמה והתוצאות שקיבלתי: -חברתי -יזמי -חקרני מה היית ממליצה לי ללמוד?! כי אני די מבובלת ולא יודעת מה ללמוד!! מה שכן אני יודת שאני לא נהנית ודי סובלת מלשבת שעות ארוכות בלמידת חומר (כמו ביולוגיה-אחד המקצועות שאני לומדת במגמה שלי בתיכון) ואפשר להגיד שאני די נהנית, או לפחות מרגישה שהזמן עובר מהר ולא כלכך סובלת כשאני לומדת מטימתיקה!! חשבתי ללמוד משהוא בכיוון כלכלה וניהול!! ודבר אחרון אני די נהנית מתפקידים ניהוליים, אני אוהבת להנחות אנשים,, כמו כן תמיד אומרים לי שיש לי כושר שכנוע טווובבבב!! :) ואין לי בעיה בלהסביר משהו ולדבר שעות P:
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:52  07/04/07
שלום לינה תחום ניהול, מנהל עסקים בהחלט עשוי לענות לך על הצרכים לפחות מתוך המידע המועט שמסרת. התחום הולם את הנטיות היזמיות וכן הנושא של מתמטיקה הוא חלק מהלימודים. תפקידי הדרכה או הנחייה עשויים להיות גם מתאימים כגון: יעוץ ארגוני, הנחיית קבוצות אימון אך גם כלכלה עשוי להיות מתאים.
סגור