פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאור | 20:02  05/07/10
אז ככה כרגע אני עומד בתנאי קבלה מינימליים להנדסה (מעוניין ללמוד הנדסה תעשייה וניהול) אבל עושה כרגע מתמטיקה ברמה של 4-5 יחידות במסגרת מכינה קדם-הנדסה...אחרי כמה חודשים שאני במכינה הזאת אני רואה שאני לא הכי טוב במתמטיקה ומפחד לא לקבל ציון 80 (תנאי שהוא חובה לכול לומדי המכינה) לכן שקלתי אולי פשוט ללמוד הנדסאי וזהו בלי לשבור את הראש יותר במכינות וכול זה...מה אתם חושבים כדי להמשיך במכינה או פשוט להתחיל באוקטובר הנדסאי וזהו??? אני יודע שהנדסה זה תואר יותר יוקרתי אבל זה 4 שנים!!! שבהם יש המון המון מתמטיקה!! חשוב לציין שאני בן 25 ...ואם אני יסיים (בתקווה) את התואר אני יהיה בן 29!!
יורם | 09:49  15/10/10
כוון גבוה חביבי ותגיע רחוק . תחשוב על השאלה הבאה : איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים ? אם אתה לא יודע את התשובה כנראה שלא תגיע לשם..
סגור