פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ערן | 10:15  19/07/10
שלום ירון! אני בן 34 , נשוי עם שני ילדים (9 ו 6). אני לומד פסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה. יש לי עוד שנתיים בערך לסיום התואר (תלוי אם יהיה לי כסף ללמוד רצוף). ועכשיו לבעייה שלי: אני עובד בתחום שלא קשור בכלל ללימודים, התחום הזה לא מעניין אותי. תמיד רציתי להיות פסיכולוג/מטפל. אני מאוד מתוסכל מכיוון שאיני עובד בעבודה שמעניינת אותי ולא עוזב מכיוון שלא ארוויח את אותה המשכורת בעבודה אחרת שכן קשורה לתחום (גם ככה אנו בקושי שורדים מבחינה כלכלית). חשבתי בהתחלה ללמוד לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית, אבל המתאם והשכר הנמוך בהתחלה ייאשו אותי. אחר כך חשבתי על קרימינולוגיה, אבל מה אעשה עם תואר שני כזה? חשבתי אולי ללכת לכיוון של משאבי אנוש אך איזו עבודה אמצא כדי להתנסות? אשתי חושבת שאני צריך לעבור ללימודי חינוך במכללת דוד ילין. איני יודע מה לעשות, אני מאוד מתוסכל. אני כל הזמן חושב על זה ובעיקר חושב כי זמני כבר עבר (בגלל הגיל) וכי לא אוכל כבר לעבוד במשהו שיאתגר ויעניין אותי ואולי גם ייתן לי קצת רווחה כלכלית בעתיד. אשמח לעצה. מקווה שהכל ברור. תודה. ערן.
מנהלת הפורום | 21:40  24/07/10
הי ערן היות והדברים מורכבים לא הייתי מסתפקת במקומך ביעוץ אינטרנטי ומציעה לך לפנות ליעוץ תעסקותי ולהשקיע יותר זמן בבחינת האפשרויות שלך.קשה באופן שיטחי לענות על משהו שהנו מורכב, יש לי הרבה מה לומר על הדילמה אך לא ניתן לעשות זאת באמצעות כתיבה אינטרנטית.
סגור