פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדן | 02:35  11/04/07
שלום, אני בעלת תואר ראשון בתקשורת. איני עוסקת בתחום זה לאחר ניסיונות ומאמצים רבים להשתלב בתחום הרמתי ידיים. כיום, אני בת 30 ומחפשת לעשות הסבת מקצוע. אני מאוד ייצוגית ומכירתית. חשבתי ללמוד תואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק, אך אני חוששת מכך שאצבור תואר ואשאר שוב ללא עבודה. אוסיף ואציין, כי יש לי בעיה במבחני קבלה במכוני השמה. אני נתקפת חרדה ומשדרת את כל הדברים שהכי לא מאפיינים אותי, כגון, חוסר ביטחון, חרדה מפני קהל וכו'. אשמח לקבל את תגובתך, עדן.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 07:32  11/04/07
שלום עדן ממה שאת מספרת עולה קושי בקבלה לעבודה שעשוי לבוא לידי ביטוי בכל תחום כך שהשיקול אם ללמוד אינו קשור בהכרח לעבודה בהמשך. יתכן ולפנות לכיוון יותר מוגדר ופחות תחרותי בשלב זה של חייך הוא פתרון למשל: לימודי יעוץ ארגוני או עיסוק בניהול כח אדם. לגבי שיווק אני מציעה לנסות תחילה למצוא עבודה שדרכה תוכלי להתקדם ובהתאם להתקדמות תמשיכי בהתמקצעות לימודית, כלומר מתוך דרישות השטח והפרקטיקה תנתבי בהמשך את לימודיך. בהצלחה
סגור