פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אור | 19:43  06/08/10
לאחר אבחון מקצועי שעשיתי נמצא כי אני טוב בשפה האנגלית ויש לי את היכולת לשים לב לפרטים.גיליתי שאני נמשך לתחום מדעי הרוח בעיקר,עם קצת זיקה לכל מה שקשור לחקר ולתרבויות.בפגישה הסופית נאמר לי שהכי יתאים לי ללמוד מקצועות הקשורות לשפה כגון:תרגום,מידענות,בלשנות.לאחרונה קניתי שני ספרים,האחד קשור בבלשנות והשני בהיסטוריה של השפה בכלל.לאחרונה ירד לי החשק מהמקצוע וזאת למרות שאני חושב עדיין ללמוד אותו.גם ראיתי תוכנית שקשורה לתחום הספרות ודיי נהניתי ממנה אך עדיין אינני יודע באיזה מקצוע יתאים לי ללמוד.אין לי נטייה לתחום הריאלי כי אני תמיד לפעמים מסתבך עם תחום המתמטיקה וכלל אין לי זיקה אליו.גם אימי רוצה שאירשם לבר אילן,למרות שאני נוטה לגלות היסוסים רבים בעניין אני דיי נוטה למקומות אחרים ללמוד בהם,שאלתי העיקרית היא מה המקצוע שמתאים לי ללמוד? נ.ב חלומי היה לעזור לאנשים בצרה אך יש לי חוסר ביטחון עצמי משווע ללמוד תחומים שקשורים לעניין
סגור