פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב! שמי רונן ואני בן 38 מובטל זה כארבעה חודשים. אני מעונין לרכוש מקצוע וחשבתי ללמוד אולי טכנאי או הנדסאי אלקטרוניקה בתחום אנטנות מיקרוגלים (להבדיל מתחום תקשורת מחשבים). הבעיה שלי שאני סובל מלקויי למידה (שאולי מקורם באו סי די). אני מחפש מסגרת מיוחדת ללימודים הללו שתקל לא רק בהקלות למבחנים אלא בליווי אישי במהלך הלמידה. האם ידוע לך על מסגרת כזאת? לתשובתך אודה מראש. רונן.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:16  11/04/07
שלום רונן כיום כמעט כל מוסד לימודי מציע הכרה בקשיים של ליוקיי למידה ותמיכה לימודית בשל המודעות הגבוהה לנושא. ידוע לי כי מכללת רופין מכירה בלקויות למידה וניתן ללמוד שם הנדסאות. בכל מקרה מציעה לך לברר בכל מוסד לימודי לגופו באתר זה תוכל לקבל מידע על מקומות לימוד בחיפוש לימודים. בהצלחה
סגור