פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רעות | 18:18  15/08/10
שלום אני מתעניינת בתחום לימודי הסביבה, לכדור ארץ ירוק יותר. הייתי שמחה לקבל המלצות על מוסדות ההשכלה "הנחשבים" יותר כביכול בתחום זה, האם יש שוק עבודה לאחר התואר? (שהוא לא עבודה במעבדות) והאם יש לך איך מככלת הדסה בירושלים נחשבת בתחום? תודה רבה , בברכת יום טוב.
שלום יש כמה סוגי לימודים בתחום הסביבה: הנדסת סביבה- הנלמדים בטכניון, בן גוריון והמכללה להנדסה בירושלים גאולוגיה ומדעי הסביבה- בן גוריון, אוניברסיטת תל אביב, תל חי מדעי בריאות הסביבה- הנלמדים בהדסה כל המוסדות טובים ומכיוון שהתחום מתפתח בגלל חשיבות שימור הסביבה וביקוש לאנשים טובים בתחום מטעם ארגונים פרטיים ומטעם המדינה ישנו ביקוש. אשמח לתת לך מידע על מוסודת לימוד. תוכלי לפנות אליי באופן אישי במייל. חנית
סגור