פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רביד | 23:02  16/08/10
שלום חגית. נרשמתי ללימודי ניהול תרבות (הפקות אירועים,ניהול מוסדות תרבות וכ'ו) וכמו כן יש מסלול של מולו'ת ,אך כבר זמן רב אני מאוד סקפטי לגבי הבחירה מאחר והתואר הוא חדש ואין ניסיון לגבי השתלבות בוגריו במשק ולהבנתי כדי להתברג במקומות הנכונים צריך קשרים..עוד אופציה שאני מתלבט לגביה היא תואר במדעי המדינה ומאשבי אנוש \ פוליטיקה וממשל..אציין שהתואר כשלעצמו לא יוצר אצלי עניין במיוחד כמו בתחומים אחרים (מדעי ההתנהגות למשל) אך ממעבר על התכנים אני חושב שאוכל להצליח בו ואולי רק כשאתחיל ללמוד הוא ייצור אצלי עניין יותר משחשבתי ...אשמח לשמוע מהי דעתך בעניין ומהם האפשרויות להשתלבות בעבודה בתחום זה. תודה רבה מראש.
שלום רביד, לגבי התואר בניהול תרבות האם אתה מתכוון לתואר של מכללת ספיר? לגבי מדעי המדינה- התכנים אכן מעניינים אבל מדובר בתואר כללי שקשה למצוא בו עבודה בתחום. רוב המשרות הן בשירות המדינה ובמבחני הצוערים למשרד החוץ עוברים כשלושה מתוך 100 וניגשים למבחנים אנשים מאד מוכשרים. עם זאת אתה יכול להתהרג בעבודות אחרות עם התואר שנחשב גם לתואר ראשון כללי. לימודי משאבי אנוש הם ספציפיים יותר, זה תחום מאד מוקש בשוק העבודה וישנן אפשרויות שילוב רבות גם בתואר ראשון ובטח למי שעושה תואר שני בייעוץ ארגוני, משאבי אנוש, הנחיית קבוצות וכד'. אשמח לתת לך ייעוץ אישי על התחומים ועל מוסדות לימוד רלבנטים. במידה תהיה מעוניין תכתוב לי למייל.
מיכאל | 15:21  17/08/10
היי רביד, מומלץ להתעייץ עם אנשים העוסקים במשלח היד שאליו את שואפת. תנסי למצוא דרך מכרים או אף דרך האינטרנט אנשים רלוונטים ופשוט דברי איתם ישירות ושאלי את כל שעל ליבך.
סגור