פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רעות אסף | 18:36  13/04/07
שלום, אני עומדת לסיים את הצבא עוד 3 חודש. ונכון שעוד מוקדם לדבר על לימודים, אבל אני מתעניינת כדי לדעת איפה אני עומדת ומה אני צריכה לעשות לפני כל החלטה שלי להמשך הדרך, טיול, עבודה, פסיכומטרי וכדומה. *אני מעוניינת לדעת איפה הכי מומלץ ללמוד צילום? מה נותן את ההכשרה הטובה ביותר? האם יש בתי ספר בחו''ל מומלצים ללימוד צילום? מהם תנאי הקבלה לשם? מה עוד אני צריכה לדעת לפני שאני פונה לצילום? ***השאלון של ההתאמה האישית לא עובד אצלכם , אם תוגלו לסדר את זה זה הייה אחלה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:06  15/04/07
שלום רעות ניתן ללמוד צילום כלימודי תואר כמו ב"בצלאל" או מכללת "ויצ"ו חיפה", אך גם כקורס. במידה ואינך בטוחה לגבי התחום, אני מציעה לך לקחת קורס קצר להתנסות ורק אח"כ להחליט לגבי לימודים ארוכים יותר. לגבי לימודים בחו"ל תוכלי להיכנס לפורום לימודי חו"ל באתר זה ולקבל מידע. רצוי ללכת לימים פתוחים של מכללות כדי לשמוע על תוכנית הלימודים ועל מוסד הלימודים כדי שתוכלי להשוות. כמו כן רצוי לשוחח עם סטודנטים או צלמים לקבל מידע נוסף. בהצלחה
סגור