פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני כיום עובד בהייטק בתפקיד מאד זוטר, ורציתי להתברג בתעשייה, אולם אינני מעוניין לעשות תואר במחשבים. רציתי לדעת עד כמה פרקטי ללמוד תכנות דרך אחת מהמכללות המקצועיות המקנות תעודה בנושא (למשל, ג'ון ברייס). הייתי בפגישת ייעוץ באחת המכללות והם מציגים נתונים מאד יפים - השאלה היא אם הם נכונים ;) האם ישנו ביקוש לבוגרי קורסי תכנות שכאלה? מה השכר הממוצע בשוק לבוגר? ובכלל - האם זה מומלץ? תודה רבה, נעם.
חנית נוה | 17:24  25/08/10
תחום המחשבים הוא תחום מאד פרוץ. ישנם מנהלי צוות מחשבים שלא למדו באיזשהו מוזסד- לא לתואר ולא לתעודבה אך הפגינו כישורי לימוד עצמיים והתפתחו מתוך המערכת ומרוויחים יותר מאלו שלמדו מדעי המחשב או הנדסת תוכנה לתואר. במכללות הגדולות למחשבים כגון ג'ון ברייס הסטודנט מתמקצע בתחום מסויים כגון ג'אוה או c++ וזה כן נותן לו בסיס לתכנת שממנו הו יכול לצמוח בחברה בה הוא עובד. במידה ותרצה ייעוץ אישי בתחום אנא פנה אליי במייל [email protected] חנית
סגור