פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום שמי הדר והשנה סיימתי את לימודי במכללת ויצו חיפה בלימודי החוץ, כלומר כרגע אני בעלת תעודת מעצבת גרפית. במהלך הלימודים הרגשתי שאני לא ממצא את עצמי וחלטתי להיבחן למסלול האקדמי לתואר בעיצוב גרפי גם כן בויצו חיפה והתקבלתי. אני אמורה להתחיל ללמוד עוד 4 שנים נוספות באוקטובר הקרוב ופתאום יש לי היסוסים לגבי הצעד שעשיתי. האם זה באמת חשוב בתחום הזה שיהיה לי תואר או מספיקה לי רק התעודה ותיק עבודות טוב? אני מפחדת שאח"כ שארצה להתקדם חוסר בתואר יהווה מכשול!? אני ממש זקוקה לעצות להגיע להחלטה בימים הקרובים. תודה מראש על העזרה.
היי הדר, תואר נותן יתרון אך לפעמים גם תעודה מתאימה. הכל תלוי ברצון של הגרפיקאי ללמוד לבד ולהתקדם במקום העבודה שלו ולהתפתח. עם זאת התואר בויצו חיפה מאד ממוקד ונותן יתרון מעצבים בעלי תעודה. אשמח לתת לך ייעוץ אישי על העניין במייל [email protected]
סגור