פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
א.ק. | 21:58  14/04/07
אני בת 33 בעלת תואר במינהל עסקים ותואר הנדסאי תעו"נ. את התיכון סיימתי עם תעודת מזכירות ומנהל וזהו בעצם עיקר הנסיון התעסוקתי שלי. אני רוצה ללמוד משהו אחר לגמרי שמשלב אומנות, תקשורת והכי חשוב הבעה עצמית. יש לי צורך רב להביע את עצמי בכל מיני אופנים : יצירה, מילולית, אני אדם תקשורתי מאוד, אוהבת להסביר, לעזור, לייעץ ובעלת יכולת להשפיע על אנשים. אני רגישה מאוד וחייבת ריגושים בעבודה אחרת משתעממת מהר. אנא תעזרי לי למצוא את הכיוון או לפחות למרכז אותי לתחום מסוים שמתאים לי. חשבתי על עבודה עם ילדים. אנא עזרי לי.
א.ק. | 22:00  14/04/07
חשבתי על יעוץ והדרכה - אני אוהבת להדריך, ללמד אך לא משהו פורמלי כמו בבית ספר. תודה מראש.
א.ק. | 22:03  14/04/07
עשיתי את מבחן ההתאמה ויצא שאני אומנותית, תקשורתית ובעלת יוזמה. את סוף המבחן לא ניתן לראות.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 12:57  15/04/07
חינוך בלתי פורמאלי, הדרכה בפנימיות וחוגי אומנות במתנסים וגני ילדים..
אפרת יצחקי רבינוביץ | 12:56  15/04/07
שלום הרבה תחומים עשויים להתאים לך עפ"י התיאור הנ"ל. למעשה כל התחומים החברתיים: יעוץ חינוכי, ריפי בעיסוק, קלינאות תקשורת, פסיכולוגיה חינוכית, אבחון לקויות למידה,טיפול באומנויות וכו' . אני מציעה לך לברר על תחומים אלה חיפוש לימודים.בהצלחה
סגור