פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שאלה דחופה!!! מה זאת המשרה מנהל תיקי לקוחות במסגר עיתון? מה כרוך בזה? והאם אני מעוניין ללמוד תקשורת והתקדם בתחום העיתנאות האם כדאי ללכת למשרה הזאת והאם היא יגולה לקדם אותי בתחום העיתנאות...ככתב/ כתחקירן?
שאלה דחופה!!! מה זאת המשרה מנהל תיקי לקוחות במסגרת עיתון? מה כרוך בזה? והאם אני מעוניין ללמוד תקשורת והתקדם בתחום העיתנאות האם כדאי ללכת למשרה הזאת והאם היא יגולה לקדם אותי בתחום העיתנאות...ככתב/ כתחקירן?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:21  16/04/07
שלום מיכאל מנהל תיקי לקוחות אמור לנהל, לשמר ולהגדיל את כמות הלקוחות בחברה או ארגון, בכל אופן במידה ואתה רוצה בעתיד להשתלב בתחום העיתונות מומלץ להתחיל ולהתקרב לסביבת העבודה בכל דרך ולהכיר את התחום והתפקידים השונים, במידה וימצא חן בעיניך ללמוד במקביל תקשורת ואחרי שתיצור קשרים בעבודתך יתכן ודרכך תהיה קלה יותר כעיתונאי. בהצלחה
סגור