פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירלי | 16:32  16/04/07
שלום, אני בעלת תואר שני במדעי החיים, ועובדת בתחום, אך אין לי עניין רב, ואני מרגישה שאני לא ממצה את היכולות שלי. הייתי רוצה לפנות לכיוון אחר, שיאפשר לי להשתמש בידע שכבר צברתי.יש לי יחסי אנוש טובים מאד, ואני רוצה לעבודה בעבודה יותר אחראית ומגוונת. חשבתי לפנות ללימודי מנהל עסקים. האם יש אפשרויות תעסוקה המשלבות בין התחומים? האם זה כדאי/אפשרי? תודה (וסליחה על האורך...:)
לולה | 12:33  31/07/07
אני סיימתי תואר ראשון במדעי החיים ואני ממש מתלבטת אם להמשיך לשני בדיוק בגלל סיפורים על אנשים כמוך- בפרוייקט מחקר שלי לא נהנתי מאוד - היה בסדר לא קמתי כל בוקר שמחה לצאת למעבדה...- עכשיו יש לי אופציה לעבוד בתועמלנות או להמשיך לתואר שני - מצד אחד עבודת מעבדה יכולה להיות לא משהו אבל עבודת תועמלנות יכולה להיות ממש סיוט (לפי מה שספרו לי זה משעמם..) אבל השכר בתועמלנות גבוה והבנתי שיש אפשרויות קידום...יש לך הצעה בשבילי מה לעשות???
סגור