פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שה תועה | 11:13  17/04/07
שלום רב ! האם יש מקצועות שבהם שילוב כזה יכול להתאים ? " " " שמשלבים בעיסוקם את שני המקצועות דהלן ? האם השילוב יכול להתאים להתחלה בתחום ההי-טק, ועם הזמן לזלוג לכיוון הכלכלי-עסקי, או שאין ממש מעבר חלק בין השניים ? בכל מקרה - תודה רבה רבה רבה !
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:43  17/04/07
תחום של הנדסה תעשייה וניהול במגמת מערכות מידע למעשה משלב את שני התחומים. ניתן לעבוד גם בחברות היי טק או גם בבנקים.זהו תחום שמאגד בתוכו פן של כלכלה, מנהל עסקים ותעשייה (הנדסה) ובמגמת מערכות מידע נכנס גם פן המחשבים. בהצלחה
שוב אני | 18:45  17/04/07
לא התכוונתי אם יש מקצוע לימוד שמשלב אותם, אלא, אם אני אלמד דו חוגי מדמח+כלכלה - האם יש מקצוע או תחום עבודה שיכול לשלב את הידע שלהם... :)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:46  18/04/07
שלום דווקא הבנתי ומכיוון שאין הרבה אופציות לשילוב בין שני התחומים אם לומדים אותם כדו חוגי הצעתי את התחום של תעשיה וניהול. אולי ניתן לעסוק בניהול או שיווק בתחום ההי טק שזה גם לא בדיוק עיסוק בכלכלה ולא עיסוק ממשי במחשבים. בכל אופן אני לא ממש מכירה תחום כזה שמשלב את שניהם, אשמח ללמוד על כך מהגולשים.בהצלחה
סגור