פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אייל | 11:59  03/10/10
שלום, אני בן 22 מראשל"צ, השתחררתי מהצבא לפני כחצי שנה ובינתיים הספקתי לעשות פסיכומטרי, שאת הציון אקבל בעוד כמה שבועות. ממוצע הבגרות שלי הוא 93 עם מת' 4 יח' ואנגלית 5 יח'. אני מבולבל ולא יודע מה אני אוהב. חקרתי כל מיני תארים באתר הזה, ביורם, עשיתי שני מבדקים באינטרנט (ששניהם הציגו לי תוצאות שונות), היתי אפילו בהרצאה על חשבונאות במכללה למנהל, וייעוץ באפקה לגבי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, וכרגע אין לי ממש כיוון. עד לפני כמה זמן מה שהנחה אותי הכי הרבה בבחירת מקצוע היה יוקרה, וכעת שיניתי מחשבה לאהבה נטו, אך כששואלים אותי מה אני אוהב, או אם אני טוב עם מספרים, אני פשוט לא יודע. אשמח לקבל ייעוץ. תודה!
חנית נוה | 08:52  04/10/10
שלום ראשית כל כדאי שתחכה לראות את תוצאות הפסיכומטרי שימפו לך ויעזרו לך להחליט מה ללמוד לפי נתוני הקבלה שלך. שנית כל זה מצויין שאתה הולך ובודק ועושה מחקר במוסדות הלימוד לגבי תחומי לימוד. תמשיך לעשות את זה עד שתמצא משהו שיתפוס אותך. יוקרה זה חלק מהעניין אבל צריך ללמוד משהו פרקטי שתאהב אותו. אם לא תלמד משהו שיש לך זיקה אליו יהיה לך קשה מאד להצליח בלימודים . 30% מהסטודנטים שעשו החלטה של בחירת מקצוע כברירת מחדל נשרו מהלימודים בשנה הראשונה. אם אתה טוב במספרים וחשבונאות משעממת אותך תנסה ללכת על מנהל עסקים על התמחויותיו השונות: מימון, טכנולוגיות מידע, שיווק. מבין ההנדסות הנדסת חשמל היא תחום קצת אפור ולכן אם אתה מחפש תחום קצת יותר "סקסי" תחשוב על הנדסת תעשייה וניהול, הנדסה כימית, תרופתית. במידה ותצטרך עזרה נוספת אנא כתוב לי במייל. חנית
רועי | 14:38  17/10/10
אהלן אייל, גם אני מראשל"צ וגם אני התלבטתי כמוך. חיפשתי את המקום בשבילי. תמיד הייתי טוב במספרים ורציתי ללמוד מנהל עסקים, אני היום בשנה ב' ואני יכול לומר שאני מרוצה מאוד. לדעתי הכי חשוב בבחירה זה לשאול את עצמך איפה אתה רואה את עצמך בעוד מספר שנים, מה אתה חושב שתעשה בעתיד וכמובן גם חשוב מקום לימודים איכותי ואפילו קרוב לבית - אין לך מושג כמה זה עוזר. בכל אופן שיהיה בהצלחה בבחירה !
סגור