פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לאחר התלבטויות רבות החלטתי להירשם במכללה למנהל. הדילמה שלי היא האם ללמוד חשבונאות או תואר כפול של חשבונאות+משפטים? האם התואר הכפול אכן יתן לי יתרון משמעותי בסיום לימודי(בהתחשב בכך שאני רותה להיות רואה חשבון ולא עורך דין)מבחינת קבלה למקומות עבודה ומבחינת שכר? האם שווה "להרוג" את עצמי בשביך זה וללמוד שני תארים במקביל? אין לי ספק שאם אלמד רק חשבונאות אמשיך לאחר מכן(תוך כדי הקריירה)לתואר שני במשפטים או במנהל עסקים,והשאלה היא האם לחכות עם זה או שכמו ששאלתי זה ייתן חי יתרון משמעותי ודחיפה קדימה בתום לימודיי. בתודה אורן
אריאל | 13:29  18/04/07
אני גם עשיתי את אותם שיקולים כמו שלך ולדעתי בקרית אונו הרבה יותר טוב ללמוד.
אורן דגמי | 16:04  18/04/07
כל מי ששאלתי אותו אמר לי שמבין המכללות המכללה למנהל היא מספר אחת ורמה בפני עצמה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:37  18/04/07
שלום אורן שילוב כזה עשוי להוות בונוס בעולם התעסוקתי, אך אינו הכרחי כלל במידה ואתה רוצה להיות רואה חשבון. השאלה היא האם אתה מסוגל לעומס הלימודי. אולי שווה להתחיל בשניהם ואולי לוותר במידה ואתה מרגיש עמוס. השכר שתקבל כרואה חשבון אינו תלוי בכך שיש או אין לך תואר במשפטים, אלא במקום העבודה 0משרד גדול/קטן או סקטור ציבורי/פרטי) אבל בעבודות שנדרשת השכלה בשניהם יהיה לך יתרון. בהצלחה
וחוזים,הרי חוץ מהצד הכלכלי הצד הכי משמעותי שם זה הצד המשפטי(בגלל שאין הרבה עבודה בעריכת-דין תוכל למצוא הרבה עורכי-דין שעובדים כמנהלי אגפים בבנקים)
סגור