פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גל | 19:49  18/04/07
האם יש תחום מסויים שבו כדאי להתמחות במשפטים על מנת לעבוד בסופו של דבר בבית חולים? העבודה בבית חולים מאוד מושכת אותי אך לאו דווקא כעיסוק כרופאה. אם כן קיימת דרך לעבוד בבית חולים, האם הדרך לשם קשה לעומת פשוט לעבוד במשרד עו"ד?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:31  18/04/07
שלום גל אני מניחה כי תוכלי לייצג את בית החולים כעורכת דין בתביעות שונות וכן לעסוק בנושא של רשלנות רפואית , תחום שאף הוא מחבר אותך לעולם הרפואי. יחד עם זאת, אם אינך בטוחה בעיסוק כעורכת דין וכל רצונך הוא העיסוק בנישה מאוד ספציפית בתחום, אני מציעה לשקול מחדש את הבחירה בתחום.בהצלחה
גל | 23:14  18/04/07
באיו תחומים נוספים אפשר להגיע לבית החולים מלבד רפואה עצמה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:11  19/04/07
שלום גל מזכירות רפואית, סיעוד, רפואה, פיזיותרפיה, מרפאה בעיסוק , עו"ס שעובדת עם חולים. בהצלחה
את יכולה להשתבל גם בתור דוברת בית חולים, מתאמת השתלות, כח אדם בבית חולים.. בגלל שבית חולים הוא מוסד גדול כל מקצוע הגיוני כמובן תוכלי להשתלב בו
סגור