פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיון | 11:49  19/04/07
שלום אפרת, אני בת 24 מעוניינת ללמוד ביולוגיה, אך הבנתי שאין בזה עבודה וצריך להתמקד יותר בנושא ספציפי. האנגלית שלי בכלל לא טובה, השפה קשה לי. ממוצע הבגרויות שלי לא גבוה כפי שמבקשים. המקצוע השני שאני חושבת זה צילום ועריכה שאני לא בטוחה עד כמה זה יהיה טוב לחיים אחרי זה, יש אלפי צלמים ועורכים והמשכורת בטח לא משהו. מה כדאי לי לעשות?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:31  21/04/07
שלום סיון תתמקדי במה שאת הכי רוצה, כלומר במה שאת "רוצה להיות כשתהיי גדולה" כיוון שאז תהיה לך מוטיבציה להתמודד עם הקשיים שבדרך. בכל תחום כמעט ניתן למצוא הרבה אנשים העוסקים בו כיוון שאנו מדינה קטנה בסה"כ. יש הרבה צלמים והרבה עורכי דין, כלכלנים ועוד.. ועדיין ממשיכים ללמוד תחומים אלו. בכל אופן צריך ללמוד תואר שני ולעיתים שלישי כדי להתפתח בתחום הביולוגיה, אבל כן יש הרבה עבודה בעיקר בתחום של תרופות. גם בצילום יש עבודה ולגבי השכר, זה מאוד משתנה בהתאם לאיפה עובדים, עצמאי/שכיר ובאיזה תחום של צילום מתמקצעים. בהצלחה
סגור