פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לי | 20:32  21/04/07
שלום, בתיכון למדתי במגמת ביוטכנולוגיה (שזה כולל גם 5 יחידות לימוד בביוטכנולוגיי + ביולוגיה+ ביוכימיה).. תחום זה לא עניין אותי במיוחד!! ויש לי ציונים גבוהים - בזכות זה שלמדתי המון, אך כמעת בלי שום הנאה!! מה שכן, למדתי גם מטימתיקה ברמת 5 יחידות עם ציון 95,, ואפשר להגיד שאני די טובה בתחום,נהנית!! אני מעדיפה לתרגל מטימתיקה מאשר לשנן חומר רב בביולוגיה (סיווווט :S) אני מעוניינת ללמוד הנדסת חשמל/מחשבים בטכניון..אך עצם העובדה שאין לי שום נסיון במחשבים מפחידה אותי!! אבל אני חושבת שזה תחום שיכול לניין אותי וגם אני צריכה לעבור בחינת סיווג בפיזיקה!! מבקשת עזרה מאנשים שלמדו/לומדים בתחום הנדסת מחשבים חשמל!! אולי אפשר לספר על הנסיון?!?! קושי?!?! במיוחד מאלה שלא היה להם רקע קודם במחשבים!! (או שהצתרכו להשלים פיזיקה)!!! בבקשהההה עזרה :D:D
סגור