פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שם בדוי | 22:01  20/12/10
שלום לכולם אני זיו(שם בדוי) לאחרונה(אחרי הרבה שנים של השלמת בגריות) התחלתי ללמוד תואר בתקשורת תואר שאותו כול כך רציתי עוד בזמן שהשלמתי בגריות והנה הגעתי למעמד שאותו כוך כך רציתי הבעיה היא זה לא שאני לא מרגיש מחובר לתואר הזה זה לא שחומר הנלמד(ברובו) כיף לי זה לא שאני לא נהנה אבל תמיד המחשבה של מה שאני יעשה עם זה זה מעיק עלי זה מתסכל אותי ברמות שלא יתוארו כי קשרים אין לי,נסיון בתחום אין לי, מה גם שזה תואר שוואלה קיים החש שמרוב שהוא כללי אנ י לא יעשה כלום בסוף זה לא המטרה שלי ובגלל זה זה נורא מתסכל אותי עוד דבר שנורא מתבכל אותי אני לומד במכללת נתניה( אני גר בראשלצ) רציתי ללמוד במכללה למנהל אך לא התקבלתי זה לא שאני לא נהנה שם אני נהנה מאווד הן מהמרצים הן מהסדנאות הנלמדות. הן מהיחס באמת אין טענות אבל כול הזמןיש לי בראש את הקטע שאומר-שלמכלללת נתניה אין שם ולמנהל יש בגלל זה לא יסתכלו עליי אני יודע שזה לא פורום של" בוא שב על הספה וספר לי מה מטריד אותתך" אבל אני חייב תעזרה שלכם , באמת כי אין לי את מי לשאול ואין לי במי להיעזר אנא כול אחד שיתרום את דעתו יגיע לי לעזור לי להגיע להחלטה מה לעשות תודה רבה לכול הפונים
סגור