פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עדינה טל | 17:11  04/12/06
שלום רב, מעוניינת לדעת על מכון ותיק ואמין שנותן הכוונה וייעוץ בקריירה ולימודים. מה זה כולל? אני מודאגת מעט מאחר ורצונותיו של בני אינם בדיוק מתאימים ליכולותיו. לדוגמא הוא מעוננין ללמוד אדריכלות ו/או תעשיה וניהול ולדעתי הכובע גדול עליו מדי.בני סובל מכושר ביטוי משמעותי, ניסה מספר עבודות, מתייאש בקלות ונלחץ בטירוף מכל דבר חדש. כך גם היה בצבא וכך גם כרגע בחיים האזרחיים בעבודות שהוא מוצא . יש בעיה ביחסי אנוש עם הסביבה בין היתר. נא עצתך הדחופה.
מיכל מנהלת הפורום | 10:32  05/12/06
הי עדינה, כמי שעובדת בעצמה במכון העונה על הקריטריונים שציינת ( אני פסיכולוגית במכון "אדם- מילא", אשר קלט לתוכו גם את עובדי מכון "הדסה" שנסגר)קשה לי כמובן, לנקוט בשם של מכון ספציפי. עם זאת, את השירות שמציעים אצלנו יש גם במכונים נוספים כמו "בגישה שונה", "קינן שפי" ועוד. בנוסף, שירות של ייעוץ והכוון תעסוקתי ניתן גם על ידי גופים שונים באוניברסיטאות, ונכון להיות גם על ידי המרכז לייעוץ של משרד התעסוקה. לגבי מה כולל התהליך, התייחסתי לכך בהחלט בהרחבה בעבר, אז אני ממליצה לך "לדפדף" אחורה ולהתרשם, כמובן שאם תהיינה עוד שאלות אשמח להרחיב או לענות. ובנוגע לבנך, אם יש בעיה ביחסי האנוש, אכן תחום של הנדסת תעשיה וניהול פחות מתאים. מצד שני, אולי אדריכלות זו לא אופציה כ"כ רעה, ובמיוחד אם חושבים על כיוון של הנדסאי ולא של אדריכל. עם זאת, עולה, כמובן, שאלה ביחס לכישורים בכיוון הספציפי ועל יכולות בכלל, ואני כמובן, לא אנסה לייעץ לכאן או לכאן בלי שיש לי מידע על עניינים אלה. אלו דברים שתהליך של ייעוץ יתאים להם יותר. כך שנשמע שייעוץ יוכל לסייע, בתנאי כמובן שבנך מעוניין בכך, כי כמו בכל תחום אחר- אם האדם עצמו אינו מעוניין בעזרה או עצה, אין כל כך מה לעשות... בהצלחה , מיכל
סגור