פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי,מעוניינת להתחיל לימודים אקדמאים בתקשורת. במקביל התענייניתי לגביי לימודי הנדסאי תקשורת אינטרקטיבית.. למשך שנתיים בשילוב עם תואר ראשון בתקשורת . משך כל הלימודים 4 שנים שבסופם מקבלים תואר ראשון בתקשורת ודיפלומה של הנדסאי תקשורת חזותית. השאלה שלי אם כדאי לשלב בין השניים או ללכת רק על התואר ראשון כי עיקר העניין שלי הוא בתקשורת, גם הבנתי שהלימודים יהיו מאוד אינטנסיבים אך מצד שני אני יצטרך להוסיף "רק שנה" ובסוף זה יהיה משתלם. אני לא יודעת מה לעשות.. תוכלו ליעץ לי, אולי מישהו מכם לומד את אחד הקורסים האלו ויוכל להמליץ... תודה!!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 20:50  28/04/07
שלום רותם אינני מכירה ספציפית את השילוב הנ"ל, אך אני מציעה לך לבדוק במקומות העבודה אליהם תפני בתום לימודיך, ולשאול אותם עד כמה שילוב כזה הכרחי או מקנה יתרון, כמו כן תוכלי לשאול את בוגרי הפקולטה ולבדוק עד כמה נדרש. במידה וזה לא מהווה יתרון חבל אולי להשקיע כל כך הרבה מאמץ. בהצלחה
סגור