פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירי | 23:14  28/04/07
שלום רב, אני מאוד רוצה ללמוד אבל עדיין לט יודעת מה, יש הרבה נושאים שמעניינים אותי אבל לשים את האצבע על משהו אני באמת לא יכולה. למדתי לימודי אדריכלות ועיצוב פנים, את הלימודים סיימתי אבל לא הגשתי את פרוייקט הסיום (לימודי הנדסאי), אני יוגעת שאני צריכה לסיים את זה אבל אני גם יודעת שאני לא יעסוק בזה. אני מאוד אוהבת אומנות ואמנות. אני רוצה גם משהו שיש לו ביקוש אז אולי משהו יותר "מקצועי", מאחר וצריך לפרנס משפחה... אני רוצה לעבוד עם אנשים, אני ישמח לקבל תשובה תודה מראש מירי (המבולבלת)
מירי דברא | 23:31  28/04/07
וזה מה שיצא: ביצועי-6 חקרני-1 אומנותי- 16 חברתי-21 יזמי9 מנהלי-1 מה זה אומר עלי?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:36  29/04/07
שלום מירי כיוון שכבר למדת כבר תחום שאינך מעוניינת בו, אני מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע כדי שיעזרו לך להתמקד בתחום שהולם גם את כישוריך, נטיותיך ואישיותיך. תחום האומנות הוא תחום רחב ויש בו הרבה מקצועות כגון: צורפות, גרפיקה . אך אני חושבת שסתם רשימה של מקצועות לא מספיקה כדי לעזור לך להתמקד ולכן מפנה אותך ליעוץ. בהצלחה
סגור