פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
משעמם לי | 13:13  30/04/07
שלום רב, אני בת 38 נ+4 , אין לי תעודת בגרות מלאה ואני מאוד מאוד רוצה ללמוד, אני עובדת שנים והשגרה מוציאה אותי מדעתי. מה אתם מציעים לי לעשות , מהיכן להתחיל ?? מה גם שאני מתביישת שלא השקעתי בתיכון ואין לי בגרות מלאה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 23:16  30/04/07
שלום יש תחומים רבים שתוכלי ללמוד גם ללא תעודת בגרות, אך קשה לי קצת לכוון אותך מבלי לדעת מה מעניין אותך. למשל: תוכלי ללמוד קורסים באומנות: צורפות, איפור, בניית ציפורניים כמו כן, במוסדות להשכלה גבוהה בגילך כבר לא דורשים תעודת בגרות כדי להתקבל ללימודים כך שהרבה תחומים אפשריים. אם יש לך 12 שנ"ל תוכלי להתקבל להנ"ח, סוכנות נסיעות, קוסמטיקה, מזכירות רפואית, סוכנת נדל"ן, הדרכת אומנות, קורס מטפלות במעונות יום, ניהול משפחתונים ועוד ועוד. באתר זה תוכלי להכיר קורסים נוספים בחיפוש לימודים. בהצלחה
עדיין אני | 08:47  01/05/07
א. תודה רבה לך על התייחסותך. ב. שכחתי לציין כי אני מנהח"ש סוג 3 ומנהלת משרד מאוד נהדר, רק שחבל לי שאין לי תואר. העניין שחשבתי שאצטרך להשלים בגרות בכדי להתקבל ללמודים באוניברסיטה - העניין הזה תמיד מנע ממני להתקדם, כי כמו שאמרתי מאוד מתביישת בעובדה שאין לי בגרות שלמה. שוב תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 22:02  01/05/07
שלום אינך צריכה להתבייש בכך שאין לך בגרות, כנראה שהיית מרוכזת בדברים אחרים (לא פחות חשובים) בבניית המשפחה וכיום את יותר פנוייה ללימודים והשלמות. אולי תואר במנהל עסקים או במדעי החברה עשויים להיות השלמה הולמת. בררי והיווכחי שאינך זקוקה עוד להשלמת הבגרות. בעוד כמה שנים כשהתואר יהיה בידייך, אף אחד לא יתעכב על הנתון של הבגרות. ישר כח.
לאפרת | 10:12  03/05/07
כנס לקישור הזה: http://www.achva.ac.il/home.asp יש בו פרטים על המסלולים שלהם.
סגור